23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Netto vil skille kunderne ad ved kassebåndet

Nyt initiativ imod smittespredning skal udrulles inden påske.

I forbindelse med coronakrisen har supermarkeder og discountforretninger sat afstandsmærker på gulvet og plexiglas mellem kunderne og personalet for at hindre smittespredning.

Men nu kommer Netto med et nyt initiativ i form af en papskillevæg, der skal forhindre kunder i at smitte hinanden, når de pakker deres varer ved kassebåndet. 

Det fortæller Dansk Handelsblad

For selv om kunderne holder afstand i butikken, så er der nemlig en udfordring ved kassebåndet, hvor det kan være svært at holde to meter imellem hinanden. 

- Vi har bøvlet lidt med kassebåndet, hvor kunderne nogle gange kommer til stå lidt for tæt, når de pakker varerne. Vi har dog fundet en løsning i torsdags, testet den henover weekenden, og vi forventer at rulle den ud inden påskehandlen, lyder det fra Nettos adm. direktør Michael Løve på Linkedin. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web02